Πιστεύω πως ο Άγιος Σπυρίδων δε θα μείνει με σταυρωμένα χέρια... -- Του π. Νικολάου Μανώλη

Εν όψει της Πανηγύρεως του Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας



Του π. Νικολάου Μανώλη
Τη Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017, εκδιώχτηκα από τους μητροπολιτικούς της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης, παρουσία αστυνομικών, με μια κλούβα της αστυνομίας πίσω από το Ναό και καμιά δεκαριά μηχανές της ομάδας “Ζ” ή κάποιας άλλης αστυνομικής μονάδος. Σκοπός τους να μην αναλάβω εφημερία και λειτουργήσω στον Ναό που ήμουν και είμαι νόμιμος και μόνιμος εφημέριος! Διεκπεραιωτής της μητροπολιτικής μήνις εναντίον μου, ο μέχρι πρότινος αρχιερατικός επίτροπος της μητρόπολης και προϊστάμενος των Ι.Ν. Αγ. Κυρίλλου και Μεθοδίου και του πολιούχου αγίου Δημητρίου, αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Αθανασίου. Ψευδόμενος μάλιστα ανακοίνωσε μέσα στο Ναό εκείνη την ημέρα, πως είμαι αποσυνάγωγος και πως όσοι πιστοί με ακολουθούν αποτελούν παρασυναγωγή! 
Μια εβδομάδα πριν, την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου, κατά τη θεία Λειτουργία της Κυριακής της Απόκρεω, ανακοίνωσα στο εκκλησίασμα του Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας, την απόφασή μου να διακόψω το μνημόσυνο του μητροπολίτου μου από τις ιερές ακολουθίες. Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, αποδεχόμενος τις αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης, προμοτάροντάς τες με αναίδεια, ως εν δυνάμει αιρετικός, κήρυττε “γυμνή τη κεφαλή”  την παναίρεση του Οικουμενισμού. Σε αυτήν την αντορθόδοξη ενέργεια, ύψωσα τείχος, αντιστάθηκα στην προπαγάνδα του, διαχωρίζοντας τη θέση μου από τις κακοδοξίες του, σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες. Η διακοπή μνημοσύνου ή αλλιώς αποτείχισή μου από την αιρετίζοντα επίσκοπο, έφερε μεγάλη αναστάτωση στην μητρόπολη. Βόμβα νετρονίου να έπεφτε, λιγότερο πανικό θα προξενούσε… Η δήλωσή μου πως κόβω την πνευματική κοινωνία με τον κ. Άνθιμο, αιφνιδίασε το μητροπολιτικό περιβάλλον. Οι μητροπολιτικοί, στην πορεία, μεταχειρίστηκαν όλα τα μέσα ώστε να προβούν στην αντιπατερική και παράνομη δικαστική δίωξή μου.
Την ερχόμενη Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου  2017, που πανηγυρίζει ο Ναός μου, δε θα λάβει μέρος στις ακολουθίες ο νόμιμος ιερέας του ναού (που κατά την μητρόπολη βρίσκεται σε ακοινωνησία) αλλά θα παραστούν οι διώκτες του μετά πλειάδας κληρικών της μητρόπολης. Φαίνεται πως θα παραστούν, όσοι, για την δίωξή μου, τιμήθηκαν από την μητρόπολη και τη διοικούσα Εκκλησία. Ο μεν πρωτοσύγγελος π. Στέφανος Τόλιος, στεφανωμένος από της Εκκλησία για το τελευταίο έργο του στη Θεσσαλονίκη (προήδρευσε στο επισκοπικό δικαστήριο εναντίον μου), έγινε μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου· ο δε αρχιερατικός επίτροπος αρχιμ. Ιάκωβος, προήχθη σε πρωτοσύγκελο της μητρόπολης. Οι διώκτες προάγονται και οι παραδοσιακοί αγωνιστές υπέρ της Ορθοδοξίας, τιμωρούνται και διώκονται…
Μαθαίνω πως στην πανήγυρη θα χοροστατήσουν ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης και ο πρώην πρωτοσύγκελος και νυν μητροπολίτης Φιλίππων. Θαρρώ επιδιώκουν να συν- εορτάσουν την επιτυχία τους στην ενορία που εφήρμοσαν τον αποκεφαλισμό μου. Όμως στα μάτια του ουρανού δεν είναι παρά δυο επίσκοποι με μοχθηρές ενέργειες που άσκησαν παράνομα μέσα ώστε να υποβάλλουν το πρόσωπό μου σε αφάνταστες ταλαιπωρίες. Πιστεύω πως ο Άγιος Σπυρίδων δε θα μείνει με σταυρωμένα χέρια...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τι κριμα...δεν αξιζουν στον π.Νικολαο ουτε στον π.Θεοδωρο τετοιες ενεργειες..πολυ κριμα!!!στεναχωρεθηκα και μονο που το διαβασα,φανταζομαι ποσο πικραθηκαν εκεινοι,αλλα ξερει ο Θεος...δεν ξερω αν εχουν δικιο η αδικο για τη σταση που τηρουν, ειλικρινα δεν εχω τη δικη τους σιγουρια,καποτε και εγω πιστευα πως αυτος(η αποτειχιση)ηταν ο σωστος,ο μονος δρομος,αλλα τωρα δεν γνωριζω...ναι στη θεια λειτουργια ακουγεται τον ορθοτομουντα τον λογο της αληθειας κακως κατ'εμε,ναι συμφωνουμε οι περισσοτεροι πως δεν πρεπει να υπαρχουν αλλοι νεωτερισμοι στην εκκλησια,ομως δεν υπαρχει και το κατ'οικονομια..;πως μπορω να αγνοησω τα προσωπα καποιων ιερεων που μνημονευουν ακομη αλλα εχουν ενεργη τη Χαρη του Θεου μεσα τους και αυτο βγαινει και προς τα εξω ή καποιους αγιους οπως ο Εφραιμ στην Αριζονα κ α.;ελπιζω να δωσει ο Θεος να ξεκαθαρισει το τοπιο,πολυ θολουρα εχει πεσει βρε παιδακι μου.!