Βοτανικός-Στέγη Αστέγων -- Έως πότε θα τους ανεχόμαστε??

"Όπως κάθε Σάββατο, έτσι και στο επόμενο 3/12/2016 και ώρα 08:00 θα είμαστε όλοι εκεί. Μπροστά στην ερμητικά κλειστή πύλη του Ναυτικού και επί της Ιερά Οδού 114 στον Βοτανικό. Στην πύλη που συμβολίζει την άλωση της Ελλάδας, την διαπλοκή και διαφθορά που  έχει φέρει την Πατρίδα μας σε πλήρη αποσταθεροποίηση με κίνδυνο την Εθνική τραγωδία.

Το Ρατσιστικό καθεστώς Τσίπρα με τους εντολείς του της κοινοπραξίας, μας απαγορεύει να ασκήσουμε το Συνταγματικό μας δικαίωμα να λειτουργηθούμε στον Ιερό της Παναγίας Ελευθερώτριας - Αγίας Τριάδας, που βρίσκεται εγκλωβισμένος εντός του χώρου του στρατοπέδου και που παρανόμως έχει παραχωρηθεί για την κατασκευή ισλαμικού τεμένους.
Η παρουσία σας είναι αναγκαία, πρέπει όλοι να είμαστε εκεί να δώσουμε το μήνυμα ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να καταπατά το σύνταγμα, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους νόμους !
Έλληνες, διεκδικήστε τα δικαιώματα σας, δείξτε στο παράνομο και αντισυνταγματικό καθεστώς ότι δεν μπορεί πλέον να παρανομεί και να καταφέρεται κατά των πολιτών !

Πετάνε στους δρόμους άστεγους πολίτες που αυτοί δημιούργησαν με την αναλγησία τους, τα μνημόνια και τις αλλοπρόσαλλες πολιτικές τους. Τώρα σε συναυτουργία με την κοινοπραξία κάνουν το πρώτο βήμα για τον εξισλαμισμό της Πατρίδας μας και δεν πρέπει να το ανεχθούμε !

Δεν έχει αξία πλέον το αίμα που έχυσαν οι πρόγονοι μας, δεν έχουν αξία για αυτούς τα ήθη τα έθιμα και οι παραδόσεις μας, προσπαθούν να σβήσουν την ιστορία μας, παραδίδοντας μας αμαχητί στα αλλότρια συμφέροντα και ανίερα σχέδια τους. Επιδιώκουν τον αφανισμό του Λαού και της Πατρίδα μας. 

Έως πότε θα τους ανεχόμαστε??"

Όπως κάθε Σάββατο, έτσι και στο επόμενο 3/12/2016 και ώρα 08:00 θα είμαστε όλοι εκεί. Μπροστά στην ερμητικά κλειστή πύλη του Ναυτικού και επί της Ιερά Οδού 114 ...στον Βοτανικό. Στην πύλη που συμβολίζει την άλωση της Ελλάδας, την διαπλοκή και διαφθορά που έχει φέρει την Πατρίδα μας σε πλήρη αποσταθεροποίηση με κίνδυνο την Εθνική τραγωδία.
Το Ρατσιστικό καθεστώς Τσίπρα με τους εντολείς του της κοινοπραξίας, μας απαγορεύει να ασκήσουμε το Συνταγματικό μας δικαίωμα να λειτουργηθούμε στον Ιερό της Παναγίας Ελευθερώτριας - Αγίας Τριάδας, που βρίσκεται εγκλωβισμένος εντός του χώρου του στρατοπέδου και που παρανόμως έχει παραχωρηθεί για την κατασκευή ισλαμικού τεμένους.
Η παρουσία σας είναι αναγκαία, πρέπει όλοι να είμαστε εκεί να δώσουμε το μήνυμα ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να καταπατά το σύνταγμα, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους νόμους !
Έλληνες, διεκδικήστε τα δικαιώματα σας, δείξτε στο παράνομο και αντισυνταγματικό καθεστώς ότι δεν μπορεί πλέον να παρανομεί και να καταφέρεται κατά των πολιτών !

Πετάνε στους δρόμους άστεγους πολίτες που αυτοί δημιούργησαν με την αναλγησία τους, τα μνημόνια και τις αλλοπρόσαλλες πολιτικές τους. Τώρα σε συναυτουργία με την κοινοπραξία κάνουν το πρώτο βήμα για τον εξισλαμισμό της Πατρίδας μας και δεν πρέπει να το ανεχθούμε !
Δεν έχει αξία πλέον το αίμα που έχυσαν οι πρόγονοι μας, δεν έχουν αξία για αυτούς τα ήθη τα έθιμα και οι παραδόσεις μας, προσπαθούν να σβήσουν την ιστορία μας, παραδίδοντας μας αμαχητί στα αλλότρια συμφέροντα και ανίερα σχέδια τους. Επιδιώκουν τον αφανισμό του Λαού και της Πατρίδα μας.
Έως πότε θα τους ανεχόμαστε??

https://www.facebook.com/Βοτανικός-Στέγη-Αστέγων

Το Φανάρι ζητεί την Β. Ελλάδα;

Ο φερόμενος ως Θεολόγος, Εκκλησιαστικός Ιστορικός και Νομικός κ. Ιωάννης Ελ. Σιδηράς, ο οποίος έχει γράψει πολλά εγκώμια δια τον Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως προσφάτως εδημοσίευσε κείμενόν του με τίτλον «Ο αοίδιμος Σμύρνης Χρυσόστομος για το καθεστώς των «Νέων Χωρών»». Το κείμενον αυτό ανήρτησε το ιστολόγιον «Φως Φαναρίου», του οποίου ο διαχειριστής κ. Π. Ανδριόπουλος έχει ζητήσει και την καθαίρεσιν κληρικών δια τας αντιδράσεις τους περί του Κολυμβαρίου. Ο κ. Σιδηράς καταλήγει ως εξής:

Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

1. Ο Αυγουστίνος(354-430) δεν είχε απλώς αιρετικές αντιλήψεις, δηλ. δεν ήταν ένας απλός αιρετικός. ΄Ηταν αιρεσιάρχης!
Εμείς οι Ορθόδοξοι αγνοούμε, για ιστορικούς κυρίως λόγους, τα όσα δίδαξε ο επίσκοπος αυτός. Το πολύ πολύ να θεωρήσουμε ότι «έπεσε έξω» σε μερικές απόψεις του.
Πάντως, η γενική εικόνα του στο χώρο της Ορθοδοξίας είναι, ότι δεν είναι αιρετικός. Θωρείται ότι είναι ένας άγιος όχι μόνο των Παπικών, αλλά και των Ορθοδόξων! Την ίδια αυτή εικόνα για τον Αυγουστίνο έχουν ακόμα και σπουδαίοι Ορθόδοξοι αντιπαπικοί θεολόγοι. Όμως, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.
Από πλευράς Ορθοδοξίας αυτός ο οποίος μελέτησε τις διδασκαλίες του Αυγουστίνου και αποκάλυψε τις αιρέσεις του είναι ο μακαριστός π. Ιωάννης Ρωμανίδης. Τα παρακάτω στοιχεία για τις αιρέσεις του Αυγουστίνου αντλήσαμε από μελέτες του κορυφαίου αυτού θεολόγου.

Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας (1) μέρος 1995


Ευλόγει η ψυχή μου τον Κύριο -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2016

Αββακούμ του προφήτου, Μυρόπης μάρτυρος.

Ὁ Ἀββακούμ, ποὺ τὸ ὄνομά του σημαίνει «θερμὸς ἐναγκαλισμός», ἦταν ἀπὸ τὴ φυλὴ τοῦ Συμεὼν καὶ γιὸς τοῦ Σαφάτ.  Ὁ χρόνος ποὺ ἔδρασε τίθεται μεταξὺ 650 καὶ 672 π.Χ.  Στὸ προφητικό του βιβλίο, ποὺ διακρίνεται γιὰ τὴν ἀξιόλογη λογοτεχνική του χάρη, ἐλέγχει τὸν ἰουδαϊκὸ λαό, ἐπειδὴ παρεξέκλινε ἀπὸ τὴν ἀληθινὴ θρησκεία στὴν εἰδωλολατρία.  Νὰ τί συγκεκριμένα ἀναφέρει, σχετικὰ μὲ τὸ πῶς πρέπει κανεὶς νὰ πιστεύει στὸ Θεό: «Ἐὰν ὑποστείληται, οὐκ εὐδοκεῖ ἡ ψυχή μου ἐν αὐτῷ· ὁ δὲ δίκαιος ἐκ πίστεώς μου ζήσεται. Ἐγὼ δὲ ἐν τῷ Κυρίῳ ἀγαλλιάσομαι, χαρίσομαι ἐπὶ τῷ Θεῷ τῷ σωτήρι μου».  Ποὺ σημαίνει, ἂν κανεὶς λιποψυχήσει καὶ ἀδημονήσει στὶς διάφορες δοκιμασίες, ἂς μάθει, λέει ὁ Κύριος, ὅτι δὲν ἐπαναπαύεται ἡ ψυχή μου σ’ αὐτόν. Ὁ δίκαιος ποὺ πιστεύει σ’ ἐμένα καὶ τηρεῖ τὸ Νόμο μου, θὰ σωθεῖ καὶ θὰ ζήσει. Ἐγὼ ὅμως, λέει ὁ Προφήτης, θὰ ἀγάλλομαι ἐλπίζοντας στὸν Κύριο. Θὰ γεμίσει χαρὰ ἡ καρδιά μου γιὰ τὸν σωτήρα μου Θεό.  Ὁ προφήτης Ἀββακοὺμ πέθανε εἰρηνικὰ καὶ τάφηκε στὸν τόπο τῶν πατέρων του.

ΚΥΡΙΑΚΗ 4 /12/ 2016 – Ι΄ ΛΟΥΚΑ -- «Γύναι, απολέλυσαι της ασθενείας σου»

 Εν μέσω θλίψεων
Ο άνθρωπος που αναζητεί και εγκολπώνεται στη ζωή του την αγάπη του Θεού, γίνεται δέκτης των θείων ευεργεσιών του, οι οποίες τον καταξιώνουν στην προοπτική της αληθινής χαράς και ευτυχίας. Ακριβώς, η περίπτωση της συγκύπτουσας γυναίκας, που τόσο ζωντανά ξεδιπλώνει η σημερινή ευαγγελική περικοπή, είναι αποκαλυπτική της αλήθειας αυτής, η οποία στέλνει στην εποχή μας πολύ ξεκάθαρα και αποκρυσταλλωμένα μηνύματα.
Πορεία δοκιμασίας
Ο Χριστός βρίσκεται σε μια Συναγωγή, όπως άλλωστε συνήθιζε σε αρκετές περιπτώσεις.

Τη αυτή ημέρα (1η Δεκεμβρίου), ο Άγιος ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ ο Ελεήμων εν ειρήνη τελειούται.

                                    
Φιλάρετος ο εν Αγίοις Πατήρ ημών ήτο κατά τους χρόνους Κωνσταντίνου και Ειρήνης των βασιλέων εν έτει ψπ΄ (780), κατήγετο δε από τα μέρη της Παφλαγονίας, εκ πόλεως ονομαζομένης Άμνεια, ήτις υπήγετο εις την Μητρόπολιν της Γάγγρας. Ήτο δε ο μακάριος όντως φιλάρετος, διότι κατά το όνομα ήτο και εις τας πράξεις ευσεβής και ενάρετος και πολλά πλούσιος ψυχή τε και σώματι. ΕΕίχε και κτήνη πολλά, πρόβατα χιλιάδας δώδεκα, βόας εξακοσίους, ίππους, αγρούς, αμπελώνας και άλλα όμοια, και δούλους και υπηρέτας. Είχε δε και γυναίκα ονόματι Θεοσεβώ ευγενικήν και φοβουμένην τον Κύριον και παιδίον αρσενικόν ονόματι Ιωάννην και θυγατέρας δύο. Την μίαν έλεγον Υπατίαν και την άλλην Ευανθίαν, αίτινες ήσαν κατά πολύ ωραιότεραι από όλας τας γυναίκας του τόπου εκείνου.

«Ύβρις φυτεύει τύραννον» -- Του Στέλιου Παπαθεμελή*

 Η αποχαλίνωση του ισλαμιστή έχει σπάσει προ πολλού το φράγμα της ύβρεως. Δικαιώνει όμως έτσι τον χορό τού Οιδίποδα Τυράννου τού Σοφοκλέους που φωνάζει ότι: «ύβρις φυτεύει τύραννον»(στ.871). Η αλαζονεία αν χορτάσει άσκοπα από πολλά που είναι άδικα και επιβλαβή, σαν ανεβεί στην πιο ψηλή κορφή [όπως κακή ώρα ο γείτονας], συνήθως γκρεμοτσακίζεται απότομα στην καταστροφή όπου δεν μπορεί να πατήσει σταθερά  («εί πολλών υπερπλησθή μάταν…απότομον ώρουσεν εις ανάγκαν ένθ’ ου ποδί χρησίμω χρήται»)(στ.875).
Ο ανερυθρίαστος τυραννίσκος προκαλεί την μοίρα του, που δεν μπορεί εν τέλει να είναι διαφορετική από αυτήν του Μεντερές ή του Τσαουσέσκου!
Είναι λάθος το τηλεφώνημα Τσίπρα προς Ερντογάν για συνάντησή τους. Υπό τις παρούσες συνθήκες, που τις περιπλέκει κάθε μέρα περισσότερο ο ισλαμιστής, και κυρίως μετά την διακωμώδηση εκ μέρους του, του τηλεφωνήματος του πρωθυπουργού, πρέπει να ανακληθεί κάθε σκέψη για άμεση συνάντηση.

Η Σύνοδος Κων/πόλεως του έτους 1724 διακήρυξε:

Αιρετικοί είναι εκείνοι οπού αποσκιρτήσουσιν από την ευσέβειαν και αφήσουσι μεν τα πάτρια και ορθά της πίστεως ημών δόγματα και τας κοινάς παραδόσεις της Εκκλησίας, περιπέσωσι δε και εξολισθήσωσιν εις νεωτερισμούς και αλλοκότους υπολήψεις και έθη ετερόδοξα και παραχαράξωσι και νοθεύσωσι την της ευσεβείας αλήθειαν, οι τοιούτοι ούτε πλέον είναι, ούτε ονομάζονται τη αληθεία Χριστιανοί, αλλ’ ως ετερόδοξοι και νεωτεριστάς εκκόπτοντας και χωρίζοντας της εκκλησιαστικής και χριστιανικής ολομελείας και της ιεράς μάνδρας εκβάλλονται ως πρόβατα ψωριώντα και μέλη σεσηπότα» (Mansi, 37, 209)!

Ο Αλέξανδρος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η άγία τράπεζα στις φλόγες":

Η βάπτισή μας ονομάζεται και Φώτισμα. Γι αυτό και στην διάρκεια της βαπτίσεως κρατάμε αναμμένες λαμπάδες. Το φως αυτό είναι το Πυρ της Πεντηκοστής δηλαδή το Φως του Αγίου Πνεύματος!! Η ίδια φωτιά καθαγιάζει τα Τίμια Δώρα. Είναι το φως που ανανεώνεται μέσα μας κάθε φορά που συμμετέχουμε στην Θεία Λειτουργία. Μέσω της κοινωνίας και της προσευχής ανανεώνεται αυτή η φωτιά που καίει μέσα στην ψυχή μας. Γι αυτό ακριβώς και στο τέλος κάθε Θεία Λειτουργίας ψάλλουμε "Είδομεν το φως το αληθινόν, ελάβομεν Πνεύμα επουράνιον, εύρομεν πίστιν αληθή αδιαίρετον Τριάδα προσκυνούντες". Το ίδιο το άναμμα του κεριού που κάνουμε συμβολίζει το Φώς του Χριστού, το φώς που πήραμε από την Βάπτισή μας!

Η άγία τράπεζα στις φλόγες

Τον περασμένο αιώνα στη Μικρασία έζησε ένας άγιος άλλ' αφανής λευίτης, ο π. 'Ιωάννης. Ήταν έγγαμος, οικογενειάρχης, από το Γκέλβερι της Καππαδοκίας. 
Τις καθημερινές εργαζόταν στά χωράφια, ενώ τις Κυριακές και τις γιορτές λειτουργούσε στην εκκλησία.
 
Στη θεία λειτουργία σχεδόν πάντοτε ξεσπούσε σε δάκρυα και αναστεναγμούς.
 
Την ώρα μάλιστα του καθαγιασμού η κατάνυξή του κορυφωνόταν. Οι ψάλτες έψαλλαν το «σε υμνούμε...»

Μνήμη του Αγίου ΑΝΤΩΝΙΟΥ του ΝΕΟΥ

Περί του Οσίου τούτου Αντωνίου του Νέου γράφονται εις τον Ευεργετινόν (έκδ. Ε΄, τόμ. Α΄ σ. 291 και έκδ. ΣΤ΄, τόμ. Α΄ σ. 478), ότι ούτος έχων πρότερον αρχοντικόν αξίωμα, ύστερον έγινε Μοναχός και ζήσας εν ησυχία έτη πολλά, εποίησεν αγώνας υπερφυσικούς. Αναγινώσκων δε ποτε τον περί υπακοής λόγον Ιωάννου της Κλίμακος, εύρεν εις το τέλος τούς λόγους τούτους· «όστις καθ΄ ησυχίαν καθήμενος, επέγνω την εαυτού ασθένειαν και απελθών πέπρακεν εαυτόν υπακοή, ούτος τυφλός ων, ακόπως προς Χριστόν ανέβλεψεν». Όθεν αφήσας την ησυχίαν παρέδωκε τον εαυτόν του εις εν Κοινόβιον, το οποίον ευρίσκετο εις την Κίον, την εν τη επαρχία των Βιθυνών.

ΤΟ ΜΕΤΡΟΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΟΣ. Απὸ τον ΙΕ/ Λόγον του Μ. Μακαρίου:

Το μέτρον του αγώνος σου τούτο είναι, να μη μοιχεύσης στους λογισμούς, αλλὰ να αντισταθής μέσα στον νου σου και να κάνης μέσα σου πόλεμον και αγῶνα και να μην  υπακούσης μήτε να συνηδονισθής στους λογισμοὺς σου με την κακίαν.