Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ -- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση

 …Θεέ μου σε εὐχαριστῶ, γιατί δεν εἶμαι σαν τους ἄλλους κληρικούς. Εἶμαι γέροντας δύο μοναστηριῶν και πνευματικός πολλῶν ἀνθρώπων, πού ζοῦν στον κόσμο. Στέκομαι ἄγρυπνος στις ἐπάλξεις και στηρίζω  την Ὀρθοδοξία. Διοργανώνω προσκυνηματικά ταξίδια στους Ἁγίους  Τόπους, διδάσκω ἀδιάκοπα με ὁμιλίες και κηρύγματα, προσεύχομαι συνεχῶς ὑπέρ τοῦ σύμπαντος κόσμου, ὑπέρ ὅλων τῶν οἰκογενειῶν, ὑπέρ  ὅλων τῶν πνευματικῶν μου τέκνων, κληρικῶν, μοναχῶν, μοναζουσῶν και λαϊκῶν. Ἡ προσευχή μου διασχίζει τά οὐράνια και φτάνει μέχρι το θρόνο Σου, Θεέ μου. Ἀφοσιωμένος σε Σένα καθώς εἶμαι, πολλά θαύματα γίνονται με το Τίμιο Ξύλο, πού ἔχω στο σταυρό μου και τις εὐλογίες και εὐχές, πού ἀφειδῶς σκορπίζω στον πονεμένο σύγχρονο κόσμο. Αὐτά πού σοῦ λέω, Θεέ μου,τά ἔχω δημοσιεύσει πολλές φορές, για τη δική σου δόξα. Ἐγώ δεν ἐπιδιώκω την προβολή. Για τη δική σου δόξα ἐκτίθεμαι στη δημοσιότητα. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν τά πνευματικά μου τέκνα ὀγκώδη τόμο με βιογραφικά μου στοιχεῖα, με τους ἀγῶνες μου, την ἱεραποστολική μου δράση και τά θαύματά μου.  Και ὅλα αὐτά για τη  δική σου δόξα. Δεν ἡσυχάζω Θεέ μου, με τά ὅσα βλέπω στην Ἐκκλησία σου.  Θέλω να τά διορθώσω με τη βοήθειά σου. Αξίωσέ με, Θεέ μου, να γίνω Μητροπολίτης  και τότε ὅλα θά ἀλλάξουν καί θά γίνουν σύμφωνα μέ τό θέλημά Σου».

Οἱ ἁπλοί χριστιανοί, πού δέν γνωρίζουν πολλά γιά τήν πνευματική ζωή, παθαίνουν σύγχυση καί ὁδηγοῦνται ἀπό αὐτούς τούς κοσμοξάκουστους ρηχούς κληρικούς, σέ μιά πνευματική πορεία, πού ὁδηγεῖ στήν πλάνη. Τό θέμα εἶναι σοβαρό καί καλό εἶναι ἡ Ἐκκλησία νά περιορίζει τή δραστηριότητα αὐτῶν τῶν προβληματικῶν καί ἰδιόρρυθμων κληρικῶν, διαφωτίζοντας σχετικά τό λαό. Πρόκειται, βέβαια, γιά δύσκολο πρόβλημα, πρέπει ὅμως κάποτε νά ἐπιχειρηθεῖ ἡ λύση του καί νά ἀνακοπεῖ ἡ ἄγρια ἐκμετάλλευση τῆς λαϊκῆς εὐσέβειας.

***
Ο  +Ι.Γ.Ζ. άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ -- Τοῦ Πρωτ...":



"πρέπει ὅμως κάποτε νά ἐπιχειρηθεῖ ἡ λύση του καί νά ἀνακοπεῖ ἡ ἄγρια ἐκμετάλλευση τῆς λαϊκῆς εὐσέβειας"

Προφανώς θ'αστειεύεστε.
Το ίδιο το σύστημα προωθεί και Διαφημίζει τον Γεροντισμό, αρκεί να είσαι δικός τους ( λέγε με Εφραίμ Αριζονίτη - δεν είναι ο μόνος )
Είναι οι "φύλακες" της Ορθοδοξίας που λένε: Δεν ήρθε ακόμα η ώρα... ξέρουμε εμείς και πρώτοι θα κόψουμε, μην κάνετε ζημιά στην εκκλησία...
Κατόπιν θα γίνουν αγιοποιήσεις για να αποδείξουμε και την σωτηριολογική μας υπόσταση....
και τα βιβλιάρια καταθέσεων σε μέγεθος εγκυκλοπαίδειας. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

"πρέπει ὅμως κάποτε νά ἐπιχειρηθεῖ ἡ λύση του καί νά ἀνακοπεῖ ἡ ἄγρια ἐκμετάλλευση τῆς λαϊκῆς εὐσέβειας"

Προφανώς θ'αστειεύεστε.
Το ίδιο το σύστημα προωθεί και Διαφημίζει τον Γεροντισμό, αρκεί να είσαι δικός τους ( λέγε με Εφραίμ Αριζονίτη - δεν είναι ο μόνος )
Είναι οι "φύλακες" της Ορθοδοξίας που λένε: Δεν ήρθε ακόμα η ώρα... ξέρουμε εμείς και πρώτοι θα κόψουμε, μην κάνετε ζημιά στην εκκλησία...
Κατόπιν θα γίνουν αγιοποιήσεις για να αποδείξουμε και την σωτηριολογική μας υπόσταση....
και τα βιβλιάρια καταθέσεων σε μέγεθος εγκυκλοπαίδειας.