Ανάρτηση της «Ορθόδοξης Φωνής» τον Οκτώβριο του 2012 : Γράφει ο “Ποιμένας” Σιατίστης Παύλος :

Ναι είμαι θυμωμένος με αυτούς τους ψευτο-ομολογητές (εννοεί τα εν  Χριστώ αδέλφια μας που αντιδράσανε για να μην παιχτεί η βλάσφημη παράσταση “ CORPUS CHRISTI “ στο θέατρο “ ΧΥΤΗΡΙΟ “ τον Οκτώβριο του 2012).

Την μέθοδο που χρησιμοποίησαν οι «αγωνιστές» την έχει αποδοκιμάσει ο ίδιος ο Κύριος μας.
Θα μπορούσε ο Χριστός να υπερασπισθεί τον εαυτό Του μόνος Του.
Με τις λεγεώνες των Αγγέλων Του. Θα μπορούσε να ρίξει φωτιά και να τους κάψει. Αμφιβάλλετε;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Εμείς δεν αμφιβάλλουμε, εσείς αμφιβάλλετε, "Μητρ." Σιατίστης Παύλε,  την δύναμη του Κυρίου μας και έχετε εξαπολύσει ένα απάνθρωπο κυνηγητό στους αδελφούς της ιστορικής Ι. Μ. Εσφιγμένου, που αγωνίζονται για την Ορθοδοξία ενάντια στο νέο παπόδουλο οικουμενιστή, Τζιοβάννι Βέκκο-Βαρθολομαίο.
Τι έγινε; Δεν υπάρχουν λεγεώνες Αγγέλων και φωτιές  για τους Εσφιγμενίτες; Τελείωσαν τα πυρομαχικά του Κυρίου και ανέθεσε στο σβηστό Φανάρι το εγκληματικό έργο;
Αιδώς Αργείοι!!!

Την σιωπή  σας για τη φρικτή βλασφημία την θεωρείτε σύνεση!!!!

O άγιος Κοσμάς έλεγε: Αν βρίσεις την μάνα μου και τον πατέρα μου σε συγχωρώ. Αν μου βγάλεις τα μάτια μου και κόψεις την μύτι μου, σε συγχωρώ, αν με σκοτώσεις σε συγχωρώ, αν όμως βρίσεις το Χριστό και την Παναγιά μου δεν έχω μάτια να σε δώ.
Και οι Πατέρες: δεν αμαρτάνει μόνο ο βλάσφημος, αλλά αμαρτάνει και εκείνος που ακούει την βλασφημία και δεν διαμαρτύρεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: