«Εβραίες (Ισραηλινές) πάνε στην Ευρώπη σε μια χώρα που δεν είναι δική τους και καλωσορίζουν εισβολείς!»

Αδελφέ μας Ιουστίνε σε ευχαριστούμε!

https://averoph.wordpress.com/2016/09/30/


.
H MKO IsraAID διοχετεύει λαθρομετανάστες στην Ευρώπη μέσω Λέσβου
Δημοσιογράφος 1: Είδα ένα βίντεο στο twitter και δεν το πίστευα. Έκανα δική μου έρευνα. Υπάρχει μια ομάδα Ισραηλινών η IsraAID. Καλύτερα να την έλεγαν raid (επιδρομή). Είναι λοιπόν μια ομάδα Ισραηλινών που ήρθαν στις ακτές της Ευρώπης για να καλωσορίσουν τους εισβολείς. Κυριολεκτικά.
Δημοσιογράφος 2: Περιμένουν  να τους βοηθήσουν στις ελληνικές παραλίες. Είναι οι τελευταίοι που θα περίμεναν οι Σύριοι. Εθελοντές από το Ισραήλ.
Εκπρόσωπος της IsraAID: Λέγομαι Ταλι Σαλτιέλ είμαι εδώ με την IsraAID που είναι ΜΚΟ.
Εκπρόσωπος της IsraAID: Λέγομαι Μάζιντα Κάρντος, είμαι με την ιατρική ομάδα, σαν νοσοκόμα.
Εκπρόσωπος της IsraAID: Λέγομαι Ίρις Αντέρ. Ζω στο Τελ Αβίβ. Μόλις έβγαλα την Ιατρική. Ήρθα εδώ σαν γιατρός με την IsraAID.
Εκπρόσωπος της IsraAID: Λέγομαι Μανάλ Σεχάντι. Είμαι από Ναζαρέτ και είμαι η αρχηγός της ομάδας IsraAID στην Ελλάδα. 
Η δουλειά μας εδώ είναι η παραλαβή των λέμβων με τους πρόσφυγες από την Τουρκία. Έχουμε πολλούς εθελοντές, όχι πολλές ιατρικές ομάδες.
Από την Τουρκία, έχουν πολλά προβλήματα. Είναι δουλέμποροι, ζητάνε 1000$-5000$ το κεφάλι. Τους χώνουν σε λέμβους που παίρνουν 50 άτομα αλλά έχουν 150 άτομα. Τους αφήνουν μεσοπέλαγα και τους λένε να πάνε στην Ελλάδα. Βάζουν μισό ντεπόζιτο βενζίνη και τους αφήνουν μεσοπέλαγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: