ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΜ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΛΩΡΙΝΑΣ


10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πώς το παράκανε ο π. Παϊσιος.
Ο μητροπολίτης Θεόκλητος δεν είναι οικουμενιστής για να διακόψει το μνημόσυνό του.
Με ποια δικαιολογία το διακόπτει;

Αναγνώστης

Silver είπε...

Αδελφέ, δεν γνωρίζεις ότι κοινωνεί και μνημονεύει τον παναιρετικό Πατριάρχη;

Τι λέει ο Κύριος, η Αποστολική και Πατερική διδασκαλία, οι Κανόνες του Πηδαλίου;

Γιατί ο Άγιος Μάξιμος προτίμησε να χάσει την ζωή του παρά να κοινωνήσει με τους αιρετικούς "Ορθοδόξους" που είχαν πέσει στην αίρεση;

Γιατί οι 26 Αγιορείτες Οσιομάρτυρες της Ι.Μ.Ζωγράφου για μια "λεξούλα", δηλαδή να μνημονεύουν τον λατινόφρονα Πατριάρχη Κων/πόλεως Βέκκο προτίμησαν να καούν ζωντανοί παρά να προδώσουν;

Σε παρακαλώ, μελέτησε λίγο την Αγία Γραφή και την Πατερική γραμματεία της Εκκλησίας μας.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος

Ανώνυμος είπε...

Εσύ κ. Κώστα μελέτησε καλύτερα αυτά που έγραψες και λες να μελετήσουν οι άλλοι.

Αν πρόσεξες τι έγραψες, θα δεις ότι και ο άγιος Μάξιμος και οι 26 Αγιορείτες Οσιομάρτυρες είχαν να κάνουν με αιρετικούς και λατινόφρονες. Ο Φλωρίνης Θεόκλήτος δεν είναι τίποτα από τα δύο.
Άρα αδικαιολόγητη η διακοπή του μνημοσύνου του.

Φιλάρετος

Ανώνυμος είπε...

Άρα αδικαιολόγητη η διακοπή του μνημοσύνου του και με αυτά που έγραψες.

Φιλάρετος

Silver είπε...

Kαλέ μας αδελφέ Φιλάρετε, αυτά που γράφω είναι αποτέλεσμα μελέτης. Δεν έχω καθαρό βίο ώστε μαζί με την ορθή πίστη να φθάσω στο φωτισμό. Έτσι μου μένει η λογική για να κρίνω και να αναλύω απλά πράγματα ώστε να βρίσκομαι εντός της Εκκλησίας. Άλλωστε ο Κύριος δεν χρειάζεται Διδακτορικά διπλώματα από τους πιστούς Του. Έτσι λοιπόν απλά οδηγήθηκα στην αποτείχιση ως λογική συνέπεια αυτών που διαβάζω από την Αγία Γραφή και τους Πατέρες της Εκκλησίας μας.

Ο Ιερέας της ενορίας μου δεν είναι οικουμενιστής, αλλά για να τελέσει την Θεία Λειτουργία δηλώνει: υπέρ του Πατρός και Ποιμενάρχου ημών Σωτηρίου... (πρόκειται για τον Αρχιεπίσκοπο Καναδά, όπου διαμένω).

Λοιπόν εγώ έχω υπευθυνότητα αν κοινωνώ με τον Ιερέα μου ο οποίος κοινωνεί με τον αιρετικό Αρχιεπίσκοπο Σωτήριο; Βεβαίως και έχω υπευθυνότητα σύμφωνα με την διδασκαλία της Αγίας Γραφής και των Πατέρων.

Για να μη σε κουράσω παραθέτω ένα μικρό κείμενο του πατέρα Θεοδώρου Ζήση, το οποίο θα πρέπει , νομίζω, να σε βοηθήσει να καταλάβεις απλά Ορθόδοξα πράγματα.

Το τι κάνει ο πατέρας Ζήσης και οι άλλοι αντι-οικουμενιστές είναι δική τους δουλειά. Εγώ δεν θα μπορώ να δικαιολογηθώ έμπροσθεν του Κυρίου, με το αιτιολογικό ότι ο πατέρας Θεόδωρος Ζήσης παρουσίαζε την Ορθόδοξη διδασκαλία αλλά όμως αυτός δεν την ακολουθούσε (αν δεν την ακολουθήσει έως ότου κοιμηθεί):

π. Θεόδωρος Ζήσης:
«Δέν είμαι βέβαιος ότι, αν απόψε με καλέσει ο Θεός καί εκδημήσω ἀπ’ αυτή τή ζωή, δέν ξέρω αν θά βρώ δικαιολογία μπροστά στούς Αγίους, στούς Ομολογητάς, τους μάρτυρας, γι’ αυτήν τήν στάση τήν οποία κρατούμε όλοι τώρα. Η αίρεση ξεχειλίζει, οι λατινόφρονες και οι φιλο-Οικουμενιστές είναι όλοι ανάμεσά μας προβατόσχημοι λύκοι, κι εμείς κάνουμε διακρίσεις καί οικονομούμε. Προσπαθώ νά βρώ μιά δικαιολογία γιά τόν εαυτό μου... Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί αυτοί στόν κανόνα: “ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”· καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μου, ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα· καί εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού αρχίζει από τόν Πατριάρχη, αρχίζει σιγά-σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον, νά φθάνει σάν ευθύνη μέχρις εμάς! Αλλά ποιός από τόν κόσμο τά ξέρει αυτά; Οι περισσότεροι από τούς λαϊκούς, θά πούν: “Μά, αφού τό κάνει ο Πατριάρχης, αφού τό κάνει ο Πάπας, τί φταίω εγώ;”. Φταίς κι εσύ! Δέν δικαιολογείται η άγνοια... Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοικαί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς λέτε: “Φεύγουμε εμείς”.

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr είπε...

Η οικουμενιστική <> της ψευδο αγάπης πετάει στα << σκουπίδια>> τους αγίους πατέρες που φωνάζουν ανά τους αιώνας: Β' Κανὼν τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου:
«Μὴ ἐξεῖναι δὲ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις, μηδὲ κατ᾽ οἴκους συνελθόντας συνεύχεσθαι τοῖς μὴ τῇ ἐκκλησίᾳ συνευχομένοις, μηδὲ ἐν ἑτέρᾳ ἐκκλησίᾳ ὑποδέχεσθαι τοὺς ἐν ἑτέρᾳ ἐκκλησίᾳ μὴ συναγομένους. Εἰ δὲ φανείῃ τις τῶν ἐπισκόπων, ἢ πρεσβυτέρων, ἢ διακόνων, ἤ τις τοῦ κανόνος τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον εἶναι, ὡς ἂν συγχέοντα τὸν κανόνα τῆς ἐκκλησίας».
Μ. Βασίλειος: «Οἵτινες τὴν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς ἑτερόφροσι, τοὺς τοιούτους, εἰ μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσιν, μὴ μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν» (Βλ. Ν. Βασιλειάδη, Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς καὶ ἡ Ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν, Ἔκδ. «Σωτήρ», Ἀθῆναι, 1972, σελ. 95).

Ανώνυμος είπε...

Τηλέμαχε Δουμάνη γιατί φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν;
Η συζήτηση δεν αφορά εσένα. Εσύ αν δεν κάνω λάθος ανήκεις στους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες. Αν κάνω λάθος διόρθωσε με. Πάντως έχω δει απαράδεκτες απόψεις σου κατά καιρούς στα σχόλια σου. Γι΄ αυτό δεν συζητώ μαζί σου.

Φιλάρετος

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου αδελφέ κ. Κώστα, ο Φλωρίνης Θεόκλήτος δεν είναι ακοινώνητος.
Εσύ έχεις τον Καναδά Σωτήριο. Καμμία σχέση δεν έχει ο Φλωρίνης Θεόκλητος με τον Καναδά Σωτήριο.

Τον π. Θ. Ζήση μην τον επικαλείσαι, γιατί ενώ είπε αυτά δεν συμφωνεί με την υποχρεωτικότητα της αποτείχισης όπως δείχνουν και οι πράξεις του.

Φιλάρετος

Silver είπε...

Αγαπητέ μας Φιλάρετε, δεν θέλω να σε κουράζω με τις θέσεις μου. Θα έχεις καταλάβει ότι δεν έχω θεολογικές γνώσεις για να αρχίσω να κάνω παραπομπές σε εδάφια και σε Πατερικά κείμενα.

Τα πράγματα για μένα είναι απλά. Όταν κάποιος μου λέγει κάτι και δεν το σέβεται και αλλάζει σαν τον φούρνο του χότζα δεν θέλω να έχω σχέση μαζί του.

Διαβάζω τον Συναξαριστή των 26 Οσιομαρτύρων της Ι.Μ.Ζωγράφου, και μαθαίνω από τα πάνσεπτα χείλη της Κυρίας Θεοτόκου ότι οι Λατινόφρονες είναι εχθροί Της και του Υιού Της. Αυτό και μόνο μου φτάνει. Δεν θέλω ουδεμία σχέση με λατινόφρονες και με αυτούς που έχουν σχέση με λατινόφρονες.

Εσύ μπορείς να αρχίσεις να περιγράφεις γεγονότα από πατέρες που έπραξαν διαφορετικά κλπ. Όπως σου είπα. Δεν με διαφέρουν. Σέβομαι τις θέσεις των άλλων. Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να πιστεύει ό,τι θέλει. Και εγώ νομίζω ότι έχω ελευθερία να πιστεύω αυτό που πιστεύω, χωρίς να προσπαθώ να παρουσιάζω τις θέσεις μου ως σωστές και αλάνθαστες.

Λοιπόν μου είναι αδύνατον να ομολογώ εντός του Ναού την ύπαρξη Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, και συγχρόνως να διαβάζω σε κείμενα της "Εκκλησίας" ότι είμαστε ισότιμα μέλη του ΠΣΕ !!!

Μου είναι αδύνατον να κατηχούμαι ότι ο Άγιος Φλαβιανός έχασε την ζωή του από τον Μονοφυσίτη Διόσκορο, και τώρα η "Εκκλησία" μου να ομολογεί ότι ο Άγιος Φλαβιανός αδίκως έχασε την ζωή του διότι ο Διόσκορος ήταν Ορθόδοξος!!!

Μου είναι αδύνατον να έχω κατηχηθεί ότι οι Λατίνοι δεν είναι Εκκλησία και τώρα ύστερα από σχεδόν 1000 χρόνια ανακάλυψαν ότι οι Παπικοί έχουν Ιερωσύνη Μυστήρια και Αποστολική διαδοχή!!!

Αδελφέ μου για να μη σε κουράζω, πίστευε ό,τι θέλεις. Εγώ πάντως μου είναι αδύνατον να επιτρέπω να με κοροϊδεύουν τόσο αναιδώς...

Νάσαι πάντα καλά!

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που δεν θεωρείς τις απόψεις σου αλάνθαστες. Αυτό είναι πολύ καλό καλέ μου κ. Κώστα.
Το να σε κοροϊδεύει κάποιος δεν είναι λόγος να διακόπτεις την εκκλ. κοινωνία, όταν δεν είναι αιρετικός αυτός (π.χ. Φλωρίνης Θεόκλητος).

Και εσύ να είσαι καλά.

Φιλάρετος