Τάδε έφη Κοσμάς

Kosmas:
Έγραψε ο φίλος Misha:
Παράθεση:

υπάρχουν πολλοι αγιοι ησυχαστές που δεν ειπαν ή δεν έγραψαν κάτι σχετικά με τις αιρέσεις....
αυτο δεν τους καθιστά λιγοτερο αγιους....
παραδειγματα παμπολλα....
αρκει ν ανοιξει κανεις το γεροντικό και θα βρει μονο εκεί δεκάδες.....
Μέγας Ποιμήν,Μεγας Σισωης,Μέγας Παίσιος,αββας Θεοδωρος της Φερμης,αγιος Ιωαννης της Κλιμακος,αββάς Παύλος ο απλούς,αββας Παύλος ο Θηβαίος,Μέγας Αρσένιος,όσιος Πέτρος ο Αθωνιτης,όσιος Ονουφριος κλπ κλπ κλπ....
εάν υπήρχε εστω και υπόνοια πως ο αγιος Ισαακ ειχε αιρετικές απόψεις θα ειχαμε καποια νυξη περι τουτου από τους Πατερες ,οι οποίοι υπηρξαν(και δικαιως) υπερευαισθητοι σε δογματικά ζητηματα.
αυτό ,οπως ειναι φυσικό,δεν συμβαινει.Αντιθετως ο Άγιος Ισαακ τιμαται και εκθειαζεται....



Η ευαισθησία όλων των αγίων της Εκκλησίας μας σε θέματα πίστεως είναι δεδομένη. Δεν έχει κανένας παρά να θυμηθεί το παράδειγμα του αββά Αγάθωνα, όταν τον κατηγόρησαν ως αιρετικό.
Είναι όμως άλλο αυτό και άλλο, όταν μιά τοπική Εκκλησία υποδουλώνεται σε μιά αίρεση. Τότε είναι αδιανόητο, όχι μόνο ένας άγιος, αλλά και ένας πιστός ακόμα, να κάθεται με σταυρωμένα χέρια, όχι φυσικά για προσευχή, αλλά για να ρεμβάζει σε «πνευματικές» αδολεσχίες, και να αδιαφορεί για την Πίστη του! Είναι αυτό που έλεγαν οι πρόγονοί μας «των οικιών ημών εμπιπραμένων, υμείς άδετε»!
Μετά την Γ΄ Οικουμενική Σύνοδο η τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία των ανατολικών επαρχιών της αυτοκρατορίας μας, όπως ήταν η της Μεσοποταμίας, όπως είναι γνωστό, περιήλθε στα χέρια των Νεστοριανών. Υπό τα δεδομένα αυτά έζησε ο Ισαάκ ο Σύρος και ως επίσκοπος και ως ασκητής σε κάποιο μοναστήρι της περιοχής. Τι θα έκανε ένας Ορθόδοξος επίσκοπος, ή ένας ασκητής σε μιά τέτοια περίπτωση; Θα σιωπούσε, ως φαίνεται να προτιμά ο αγαπητός 
Misha;
Βέβαια, δεν ξέρουμε το τι έκανε και ο Ισαάκ ο Σύρος. Μπορεί να μίλησε και να έγραψε κατά του Νεστοριανισμού και τα λόγια και τα γραπτά του να μην έφτασαν σε γνώση όλων των σύγχρονων Ορθόδοξων της εποχής του, όπως έφτασαν τα «Ασκητικά» του! Είναι, λοιπόν, αυτονόητο, ότι επειδή η Ορθόδοξη Εκκλησία από την εποχή του ακόμα, δεν είχε καμιά τέτοια πληροφόρηση για την Ορθοδοξία του, σιώπησε και σιωπά μέχρι σήμερα στο θέμα της αγιοποίησής του. Απλά και κατανοητά πράγματα είναι όλα αυτά για τον κάθε Ορθόδοξο!
Πέραν τούτων, υπάρχει και ένα άλλο σοβαρότατο ζήτημα με τον Ισαάκ το Σύρο. Όλοι δεχόμαστε ότι ο Ισαάκ χειροτονήθηκε επίσκοπος Νινευΐ, έστω για μιά μέρα. Εφόσον, η Εκκλησία της περιοχής αυτής είχε ήδη από μακρού καταστεί Νεστοριανική, ποιοί επίσκοποι τον χειροτόνησαν; Δεν ήταν Νεστοριανοί, όπως δέχεται ο καθηγητής Παν. Χρήστου και άλλοι;
Την εποχή του αγίου Μαξίμου, που ΟΛΕΣ οι τοπικές Εκκλησίας είχαν καταστεί αιρετικές, τι έκανε ο Μάξιμος; Σιώπησε;
΄Η, σήμερα, που ο Οικουμενισμός και ο Παπισμός έχουν αλώσει ΟΛΕΣ τις λεγόμενες «Νεοημερολογίτικες» Εκκλησίες, και δυστυχώς πολιορκεί ακόμα και την μόνη υπάρχουσα Ορθόδοξη Εκκλησία, που είναι αυτή που ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο, μπορεί κάποιος να αδιαφορεί για τον κίνδυνο της Πίστης του από τις πιό πάνω αιρέσεις;
Η σιωπή, όταν κινδυνεύει η Πίστη, σημαίνει συγκατάθεση στην αίρεση λένε οι Πατέρες! ΄Ετσι, σκέπτονταν οι άγιοι της Εκκλησίας μας και όχι, όπως μερικοί από μας σήμερα, που θέλουμε με τη μανία που μας έπιασε, να "αγιοποιήσουμε" κάθε καλό, κατά τα άλλα, άνθρωπο!

Εκατοντάδες υπέρ της υπαλλήλου που αρνήθηκε την έκδοση αδειών "γάμου" σε ομοφυλόφιλους στις Η.Π.Α. Την Χριστιανή ομολογήτρια την καταδίκασαν σε φυλάκιση !!!

Supporters rally at the Carter County Detention Center for Rowan County clerk Kim Davis

Hundreds have gathered in support of a county clerk in the US state of Kentucky who was jailed for refusing to issue marriage licences to gay couples.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-34165773

π.Γεώργιος Μεταλληνός: «Ἡ πολιτικοκοινωνική παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας καί ἡ σημερινή κρίση»


O Συναξαριστής της ημέρας.

Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2015

ΙΔ ΜΑΤΘΑΙΟΥ. Ανάμνησις του εν Κολοσσαίς (Χώναις) θαύματος του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, Ευδοξίου και Καλοδότης των μαρτύρων.

Σὲ κάποιο μέρος τῆς Φρυγίας χτίσθηκε ἕνας ναὸς στὸ ὄνομα τοῦ Ἀρχαγγέλου Μιχαήλ, ἀπὸ ἕναν χριστιανὸ ποὺ εἶχε γιατρευτεῖ ἡ κόρη του ἀπὸ τὸν Ἀρχάγγελο.

Στὸ ναὸ ζοῦσε ἕνας εὐσεβὴς ἀσκητὴς ὁ Ἄρχιππος, ἐναντίον τοῦ ὁποίου στράφηκαν οἱ εἰδωλολάτρες, οἱ ὁποῖοι ἤθελαν νὰ ἐκδικηθοῦν γιὰ τὰ θαύματα ποὺ γίνονταν. Ὅρμησαν τότε νὰ καταστρέψουν τὸ ναὸ καὶ νὰ δολοφονήσουν τὸν Ἄρχιππο.
Ἐπενέβη ὅμως ὁ Ἀρχάγγελος, ὁ ὁποῖος ἐξουδετέρωσε τοὺς εἰδωλολάτρες. Αὐτοὶ ὅμως δὲ σταμάτησαν θέλησαν νὰ ἐκτρέψουν ἕνα ποταμὸ νὰ πνίξουν τὸν Ἄρχιππο, καὶ νὰ καταστρέψουν τὸ ναό. Τότε ὁ Ἀρχάγγελος μὲ τὸ σημεῖο τοῦ σταυροῦ σταματᾷ τὰ νερὰ καὶ προστάζει νὰ χωνευθοῦν, κατὰ παράδοξο τρόπο ἕως καὶ σήμερα στὸ σημεῖο ἐκεῖνο τὰ νερὰ χωνεύονται καὶ γι’ αὐτὸ τὸ μέρος ὀνομάστηκε Χώναις.

Toυ Μητρ. Ηλείας κ. Γερμανού : Τι συμβαίνει; τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες!

….Διότι πράγματι τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες!                                                                                                                                                     
Δια τούτο διερωτάται κανείς· Τι συμβαίνει; Είναι μεγάλη η αγιότητα σήμερα  και τόσοι πολλοί στην εποχή μας ευηρέστησαν τω Θεώ, ώστε Εκείνος τους εθαυμάστωσε και αποδεδειγμένως δημοσίως τους ενεφάνισε ή εμείς έχομε χάσει τα αγιοπνευματικά κριτήρια αναγνωρίσεως ενός αγίου;                                                        
Μήπως στην σημερινή απιστία και την αδιαφορία των ανθρώπων, ούτοι ζητούν «σημεία», ως ζητούσαν οι Ιουδαίοι και οι Έλληνες των χρόνων του Ιησού (Ίδε σχετικά περιστατικά: Ματθαίου ιβ΄ 38 – 45 , ιστ΄ 1 – 4, κζ΄ 42 – 44, Λουκά δ΄ 23 – 30, ια΄ 29, Ιωάννου στ΄ 30 – 41, Α΄ Κορινθίους 22 – 26), και η Εκκλησία, αντιθέτως απ΄ ό,τι έπραξεν ο Κύριος, προσπαθή να ικανοποιήση το αίτημα με την αγιοποίησι νέων προσώπων;                                                                                                                              
Μήπως η Εκκλησία μας επηρεασμένη από την μόδα του συγχρονισμού ή της νέας εποχής, αναζητεί να προβάλη στους χριστιανούς μας νέα άγια πρότυπα, εγκαταλείποντας τα υπάρχοντα σπουδαία και μεγάλα τοιαύτα;                                                                                                                                                            
Μήπως είναι τούτο κάτι «που πουλάει» κατά την σημερινήν ορολογίαν, και κάποια μέλη της δεν θέλουν να στερηθούν των ωφελημάτων του;                                        
Πάντως ό,τι και αν συμβαίνη, έχω την αίσθησιν ότι ευρισκόμεθα εις λάθος δρόμο.

Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Τάδε έφη Κοσμάς":

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Τάδε έφη Κοσμάς":

Τι λυπηρό ο κ. Σακαρέλλος και ο κ. Αργυρακόπουλος να βρουν αντιδίκους στο φοβερό Κριτήριο όλους τους Αγίους που πολέμησαν δημοσίως... Για ανώφελες δημοσιεύσεις, αιώνια Κόλαση. Κρίμα!

***

Ο  Kyprianos Christodoulides άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Τάδε έφη Κοσμάς":

Ανώνυμος έγραψε : Τι λυπηρό ο κ. Σακαρέλλος και ο κ. Αργυρακόπουλος να βρουν αντιδίκους στο φοβερό Κριτήριο όλους τους Αγίους που πολέμησαν δημοσίως... Για ανώφελες δημοσιεύσεις, αιώνια Κόλαση. Κρίμα!

και απάντησε ο επωνύμως γράφων τα κατωτέρω :

Τι λυπηρό να υποκαθιστούν την κρίση του σώματος της Εκκλησίας οι ακαδημαϊκοί θεολόγοι. Τόσους αιώνες σιωπής περί της αγιότητας του Ισαάκ του Σύρου δεν ήταν αρκετοί, για την σαφή θέση να τεθεί το ζήτημα (της αγιότητας) στο περιθώριο. Έπρεπε να έρθουν οι σύγχρονοι μελετητές της Ιστορίας - παρεμπιπτόντως και ακαδημαϊκοί της Θεολογίας - προκειμένου να ανακαλύψουμε ακόμη ένα λάθος των προ ημών πατέρων. Όπως ακριβώς ήταν και το "ο Χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία, είναι εκκλησία". Βγάλαμε τη θρησκεία από την εκκλησία και γίναμε άθεοι, αλλά για να κλείσουμε τα στόματα των σκουριασμένων παλαιοχριστιανών - και παλαιοημερολογιτών σημειωτέον - βάλαμε μπροστά την παραγωγή αγίων. Η εκκλησία δεν γνωρίζει ύφεση. Βρίσκεται σε διαρκή ανάπτυξη ή μάλλον εξέλιξη.

κυπριανός χ


*** 
Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας...":

Αυτός που πολέμησε την θρησκεία ως έννοια ήταν ο Ρωμανίδης (θεωρούσε την Ορθοδοξία όχι θρησκεία, αλλά "ψυχοθεραπεία"), πνευματικός πατέρας του αγιομάχου Σακαρέλλου, που υπερασπίζεσαι Χριστοδουλίδη.