π. Θεόδωρος Ζήσης - Διδαχές Αγίου Κοσμά του Αιτωλού Δ'

Η συνέντευξη Μοναχού της γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου μετά την βίαιη εκκένωση του αντιπροσωπείου Η Επιχείρηση της Αστυνομίας στο Αντιπροσωπείο της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Φίλος παλαιάς αδελφότητα μονής Εσφιγμενου

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=39&t=10153&p=31810#p31810








Ο/Η ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΤΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η συνέντευξη Μοναχού της γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγ...":

Εκτός ότι η νέα μονή Εσφιγμένου μνημονεύει τον παναιρετικό και σχισματικό οικουμενιστή Πατριάρχη και έχει κοινωνία με όλους τους οικουμενιστές αυτομάτως βρίσκεται μέσα στην αίρεση και στο σχίσμα του οικουμενισμού. Από την ώρα όμως που ιδρύθηκε εφόσον υπάρχει ήδη εδώ και αιώνες η παλαιά κανονική και νόμιμη ιερά μονή Εσφιγμένου, η νέα μονή αποτελεί παρασυναγωγή του  αρχι-οικουμενιστού αιρετικο-σχισματικού Πατριάρχη. Δηλαδή εκτός από αιρετικός και σχισματικός ο οικουμενιστής 
Πατριάρχης Βαρθολομαίος έγινε και παρασυνάγωγος ιδρύοντας δεύτερη μονή αντικανονικά και παράνομα, όπως δηλαδή οι παραταξιακοί Επίσκοποι συνεργάτες συναίτεροι και αδελφο-μασόνοι του αιρετικο-σχισματικο-παρασυναγωγού πατριάρχη ίδρυσαν νέες συνόδους παράλληλες προς την Εκκλησία της Ελλάδος με διαφορετική αρχή η κάθε μια σύνοδος χωρίς να επικοινωνούνε μεταξύ τους. Έτσι και ο αρχι-οικουμενιστής Πατριάρχης Βαρθολομαίος ίδρυσε μια οικουμενιστική παράταξη την παρασυναγωγή της νέας μονής Εσφιγμένου. Η παλαιά κανονική και νόμιμη ιερά μονή Εσφιγμένου κανονικά και νόμιμα έχει αποτειχιστεί και δεν μνημονεύει τον οικουμενιστή πατριάρχη επειδή έπεσε στην παναίρεση και στο νεοημερολογίτικο σχίσμα του οικουμενισμού. Ως εδώ είναι σωστό το υποχρεωτικό κανονικό δικαίωμα να μην έχει εκκλησιαστική κοινωνία προ και μέχρι συνοδικής καταδίκης με τους οικουμενιστές. Αλλά η παλαιά κανονική και νόμιμη μονή Εσφιγμένου πλαγίως όχι άμεσα αλλά έμμεσα έχει εκκλησιαστική κοινωνία με μια σύνοδο παράλληλη προς την Εκκλησία της Ελλάδος με διαφορετική και ξεχωριστή αρχή ως προς την Εκκλησία της Ελλάδος, η οποία αποτελεί παρασυναγωγή. Η παραταξιακή σύνοδος αυτή έχει πλάνες όπως: τους δυνάμει αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές τους έχει και ενεργεία χωρίς δηλαδή απόφαση Αγίας Τοπικής και Οικουμενικής Συνόδου διαδίδει ότι έχουν άκυρα μυστήρια γι' αυτό και δεν περιορίζεται στην θεάρεστη λυτρωτική αποτείχιση και αντικανονικά και παράνομα οργανώνει καινούρια σύνοδο με νέους Επισκόπους και μητροπόλεις.  Επίσης άλλη πλάνη είναι ότι ξαναβαπτίζει τους νεοημερολογίτες που εισέρχονται στην παράταξη τους. Γι' αυτόν τον λόγο εάν υπάρχουν μοναχοί που θέλουν να τηρήσουν το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και την πράξη της Εκκλησίας στην παλαιά κανονική και νόμιμη ιερά μονή Εσφιγμένου οφείλουν να αποτειχιστούν από την παρασυνάγωγη προϊστάμενη εκκλησιαστική αρχή της παλαιάς μονής Εσφιγμένου προ και μέχρι συνοδικής εξετάσεως και διαγνώσεως.

«Ορθόδοξος Τύπος» : Τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως ἐδῶ καί ἕνα αἰῶνα πρωτοστατεῖ μέσῳ τῆς Οἰκουμενικῆς κίνησης στήν δημιουργία «ἐκκλησίας», ἡ ὁποία θα εἶναι ἡ σύνθεση ὅλων τῶν ἐκκλησιῶν συμπεριλαμβανομένης καί αὐτῆς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

Ἡ Παγκόσμια Τάξη Πραγμάτων μέ τά δύο ὀχήματά της τόν Πολιτικό καί τόν Θρησκευτικό Οἰκουμενισμό, ὡς συγκοινωνοῦντα δοχεῖα σε πλήρη συνεργασία μεταξύ τους καθορίζουν τό μέλλον τῶν λαῶν και εἰδικότερα τῶν Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων. Γνωρίζει ὅτι ἡ πίστη εἶναι το βασικότερο στοιχεῖο στήν διαμόρφωση τοῦ χαρακτήρα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ καί γιά αὐτό προσπαθεῖ να τήν ἀλλοιώσει. Τά δύο αὐτά σχήματα στήν ἐποχή μας ἔχουν ἑνιαία γραμμή καί συνεργάζονται γιά την ἐπιβουλή τῆς παγκόσμιας Κυβέρνησης καί τῆς παγκόσμιας Πανθρησκείας. Τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως ἐδῶ καί ἕνα αἰῶνα πρωτοστατεῖ μέσῳ τῆς Οἰκουμενικῆς κίνησης στήν δημιουργία «ἐκκλησίας», ἡ ὁποία θα εἶναι ἡ σύνθεση ὅλων τῶν ἐκκλησιῶν συμπεριλαμβανομένης καί αὐτῆς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἔτσι, ὄντας ἁλωμένο ἔχει ἀπεμπολήσει τήν πίστη τῶν Πατέρων σέ ἀντίθεση μέ την Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος πού ἀντιστέκεται, λόγῳ τοῦ ἁπλοῦ κλήρου, τοῦ  μοναχισμοῦ καί τοῦ πιστοῦ λαοῦ.

Terirem-Orthodox Byzantine Chant-Glory to God for all things


O Συναξαριστής της ημέρας.

Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2014

Των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού.

Οἱ Ἅγιοι αὐτοὶ κατάγονταν ἀπὸ τὴν Ἀσία. Οἱ γονεῖς τους ἦταν ἄριστο πρότυπο χριστιανῶν συζύγων. Ὅταν ἡ μητέρα τους Θεοδότη ἔμεινε χήρα, ἀφιέρωσε κάθε προσπάθειά της στὴν χριστιανικὴ ἀνατροφὴ τῶν δύο παιδιῶν της, Κοσμᾶ καὶ Δαμιανοῦ.
Τοὺς δύο ἀδελφοὺς διέκρινε μεγάλη εὐφυΐα καὶ ἐπιμέλεια, γι’ αὐτὸ καὶ σπούδασαν πολλὲς ἐπιστῆμες. Ἰδιαίτερα ὅμως, ἐπιδόθηκαν στὴν ἰατρικὴ ἐπιστήμη, τὴν ὁποία ἐξασκοῦσαν σὰν διακονία φιλανθρωπίας πρὸς τὸν πλησίον. Θεράπευαν τὶς ἀσθένειες τῶν ἀνθρώπων, καὶ ἰδιαίτερα τῶν φτωχῶν, χωρὶς νὰ παίρνουν χρήματα, γι’ αὐτὸ καὶ ὀνομάστηκαν Ἀνάργυροι. Πολλοὶ ἀσθενεῖς ποὺ θεραπεύθηκαν ἤθελαν νὰ τοὺς εὐχαριστήσουν. Ἀλλὰ αὐτοί, δὲν δέχονταν τὶς εὐχαριστίες καὶ ἀπαντοῦσαν μὲ τὸν ὀρθὸ λόγο τῆς Ἁγίας Γραφῆς:

«Ἡ εὐλογία καὶ ἡ δόξα καὶ ἡ σοφία καὶ ἡ εὐχαριστία καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ δύναμης καὶ ἡ ἰσχὺς τῷ Θεῷ ἡμῶν εἰς τοὺς αἰώνας τῶν αἰώνων». Δηλαδή, ὅλος ὁ ὕμνος καὶ ἡ δόξα καὶ ἡ σοφία καὶ ἡ εὐχαριστία καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ δύναμη καὶ ἡ ἰσχύς, ἀνήκει στὸ Θεό μας, στοὺς αἰῶνες τῶν αἰώνων.
Ἔτσι ταπεινὰ ἀφοῦ διακόνησαν σὲ ὅλη τους τὴ ζωὴ τὸν πλησίον, πέθαναν εἰρηνικὰ καὶ ἐτάφησαν στὴν τοποθεσία Φερεμά.

Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης προς τους Αγιορείτες: Είστε σκάνδαλο του κόσμου, υπόδειγμα αρνήσεως, προτροπή απωλείας, σάρκα και όχι πνεύμα, σκοτιστές και όχι φωτιστές, με την μνημόνευση του αποστάτου της Ορθοδόξου Πίστεως Βαρθολομαίου!!

Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης επικρίνει δριμέως τον Ηγούμενο Θεόφιλο που προτίμησε, και μάλιστα σε χρόνο υφέσεως του εικονομαχικού διωγμού, να επιστρέψει για δεύτερη φορά με τους Μοναχούς του στο Μοναστήρι, συγκαταβαίνοντας στην αίρεση, παρά να διώκεται μακριά από το Μοναστήρι του, όπως τόσοι άλλοι Ορθόδοξοι:

 «Γιατί δεν νουθέτησες όλους να διώκονται μαζί σου με τον ίδιο τρόπο ή, αν δεν ήθελαν, γιατί δεν τους εγκατέλειψες ως μισοχρίστους, ως φιλοσάρκους, ως απειθείς, και όχι ως τέκνα; Έτσι θα επανόρθωνες και την [προηγούμενη] ήττα σου και θα γινόσουν χρηστό υπόδειγμα στους υφισταμένους, στην δε Εκκλησία του Χριστού θα φαινόσουν οικοδομή, αντί για την προηγούμενη κατεδάφιση [...] Χάρις σ' αυτό, λένε, [την υποχώρηση] και οι αδελφοί σώθηκαν και οι ναοί ανέγγιχτοι. Τι πώρωση! Τι θεομαχία! Ο Χριστός δεχόταν άρνηση, καθώς η Εικόνα Του αθετείτο, και η Θεοτόκος και όποιος άλλος Άγιος· και δια τούτο ο Αρχιερεύς ήταν υπό διωγμόν, Επίσκοποι υπό περιορισμό και Ηγούμενοι το ίδιο, Μοναχοί και Μοναχές, λαϊκοί και λαϊκές, άλλοι υφίσταντο κτυπήματα, άλλοι ήταν υπό φρούρηση, άλλοι πέθαιναν από την πείνα, άλλους τους εξέσχιζαν, άλλοι ήταν στις θάλασσες, άλλοι θανατώνονταν, άλλοι εκρύπτοντο, άλλοι δραπέτευαν. Γεμάτες οι ερημιές και τα σπήλαια, γεμάτα τα όρη και οι κοιλάδες: σάρκες κομμένες, αίματα να τρέχουν, όλη η γνωστή μας οικουμένη να "κουδουνίζει" από το διωγμό, ολόκληρη η υφήλιος σαν να λέμε να στενάζει και να καταθρηνεί και συ, τρισάθλιε, ενέδωσες στην ψυχοφθόρα κοινωνία [με την αίρεση] και παραμένοντας στο "ολετήριον"  (διότι έτσι είναι, και όχι μοναστήριον) λέγεις ότι είσαι καλά και κοροϊδεύεις τους Χριστοφόρους, ή μάλλον τον ίδιο τον Χριστό, χάριν του οποίου εκείνοι πάσχουν. Ποιόν Ναό διέσωσες, αφού μόλυνες τον Ναό του Θεού, τον εαυτό σου; Ποιούς αδελφούς προφύλαξες, αφού διεφθάρησαν από την κοινωνία με σένα, έστω και μόνο με τα [κοινά με την αίρεση] φαγητά; Είσαι σκάνδαλο του κόσμου, υπόδειγμα αρνήσεως, προτροπή απωλείας, σάρκα και όχι πνεύμα, σκοτιστής και όχι φωτιστής. Η ίδια η αλήθεια τα φωνάζει αυτά προς αυτούς που έτσι ασεβούν. Τους οποίους, αν δεν μετανοήσουν που έκαναν επιλογή τέτοιας αθεΐας, δεν πρέπει να τους νομίζει κανείς Χριστιανούς».


Ο/Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης προς τους Αγιορείτες:...":

ΟΙ 20 ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΝΕΥΤΗΡΙΑ ΨΥΧΩΝ.

Κακόδοξοι αιρετικοί σχισματικοί και παρασυνάγωγοι οι ηγούμενοι των 20 ιερών μονών του Αγίου Όρους μολύνουν τα Άγια θυσιαστήρια τους με την πνευματική τους πορνεία, προσφέροντας Ορθόδοξη μετάληψη υπερπαναιρετικής κοινωνίας στους μοναχούς και στους πιστούς. Το δηλητήριο του οικουμενισμού τους μέθυσε και τους οδηγεί στους τυμπανιαίους της Λαύρας απέναντι από τα Άγια λείψανα των Αγιορειτών Οσιομαρτύρων, όπως του Κοσμά του πρωτοεπιστάτη στις Καρυές. Η εκκλησιαστική κοινωνία που έχουν με τον......
νεο-ημερολογίτη σχισματικό, παναιρετικό, οικουμενιστή και παραταξιακό νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη, τους κατατάσσει στην Εκκλησία των πονηρευομένων, δηλαδή στο στρατόπεδο της κακοδοξίας, της πλάνης, της προδοσίας, της δειλίας, της μασονίας και του αντίχριστου. Δυστυχώς και σήμερα στο Άγιο Όρος πρωτοστατούν οι εχθροί της Παναγίας και του Υιού της.
 

Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ Άγιο Όρος, 31/10/14 (ν.ημ.) ...":

Για σκεφθείτε μήπως η σημερινή εντολή κατάληψης του Κονακίου από την Αστυνομία τελικά έχει πολλούς αποδέκτες και όχι μόνο τους αληθινούς Εσφιγμενίτες; Μήπως εκτός από αυτούς, που ξέρουν να αγωνίζονται και το γιατί αγωνίζονται, αποτελεί μία έμμεση, αλλά δυναμική και έμπρακτη προειδοποίηση σε όλους όσους διανοηθούν να αντιδράσουν ουσιαστικά στα όσα έχουν προσχεδιάσει να πράξουν Πάπας και Φανάρι στην θρονική εορτή; 

Διακοπή μνημοσύνου

«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).

Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.

«Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών. 

Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι.  

Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.


«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).



Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Διακοπή μνημοσύνου":

ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Στην Εκκλησία της Ελλάδος έχουμε δύο κατηγορίες κληρικών, μοναχών και λαϊκών. Μία κατηγορία είναι αυτοί που κοινωνούν άμεσα ή συγκοινωνούν έμμεσα με την αίρεση και το σχίσμα των οικουμενιστών. Αυτό είναι το πλήρωμα της.....
καινοτομίας στην Εκκλησία της Ελλάδος, που είναι υπόδικο σε μέλλουσα Πανορθόδοξη Σύνοδο. Η άλλη κατηγορία είναι όλοι αυτοί που έχουν αποτειχιστεί από την κοινωνία της αιρέσεως και του σχίσματος του υπόδικου καινοτόμου πληρώματος
 στην Εκκλησία της Ελλάδος. Το πλήρωμα των αποτειχισμένων είναι το πλήρωμα της ομολογίας που κάνει υπακοή στην πράξη, τους νόμους και τους κανόνες του Αγίου Πνεύματος για να ξεχωρίζουν οι ορθόδοξοι από τους κακοδόξους. Αυτό είναι το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, το οποίο δεν έχει καμία κοινωνία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με άλλη εκκλησιαστική σύνοδο παρασυναγωγής. Το Ορθόδοξο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει κοινωνία μόνο με τα ακαινοτόμητα πληρώματα (εάν υπάρχουν) των κανονικών και νόμιμων Ορθοδόξων τοπικών Εκκλησιών των διαφόρων Αρχιεπισκοπών και Πατριαρχείων της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Το ακαινοτόμητο πλήρωμα όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών που έχει αποτειχιστεί:

από την κοινωνία των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών
από την κοινωνία
  των εκκλησιαστικών συνόδων παρασυναγωγής
έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να προκαλέσει, να συγκαλέσει και να συγκροτήσει Οικουμενική Σύνοδο για να εξετάσει και να καταδικάσει τους οικουμενιστές και τους παραταξιακούς και για να επαναφέρει την κανονική τάξη στην Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία.
 Το Ορθόδοξο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι η ανώτερη αυθεντία στην εκκλησία που επικυρώνει ως Αγίες ή ακυρώνει ως λυστρικές τις αποφάσεις τοπικών και Οικουμενικών Συνόδων.
 

«ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ, ΙΣΛΑΜΙΚΟΣ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΣ, ΑΠΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ» -- Ομιλία του Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ

Πειραιεύς, 31 Ὀκτωβρίου 2014



Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ὁμίλησε σέ διημερίδα τοῦ Ἰνστιτούτου Γεωπολιτκῶν Ἐρευνῶν «Ἐθνική Ἀναδημιουργία» μέ θέμα τῆς διημερίδας: «Ἡ ἀσφάλεια τῆς Εὐρώπης μιά νέα γεωπολιτική διάσταση» στό Ξενοδοχεῖο Ντιβάνι Ἀπόλλων Παλλάς Βουλιαγμένης ἀναπτύσοντας τήν κατωτέρω εἰσήγηση.

ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ Άγιο Όρος, 31/10/14 (ν.ημ.) --- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετά λύπης μας σας ενημερώνουμε ότι σήμερα στις επτά το πρωί εκκενώθηκε
το κονάκι μας στην οδό Βενιζέλου της Θεσσαλονίκης από μεγάλη αστυνομική δύναμη παρουσία δικαστικού επιμελητή. Αποκλεισμός της περιοχής και ολόκληρη αστυνομική επιχείρηση εναντίον του μοναδικού μοναχού μας που διέμενε εκεί , ο οποίος και προσήχθη στο οικείο αστυνομικό τμήμα.
Πρέπει να καταλάβουν αυτοί που έδωσαν το πράσινο φως για την εκκένωση, πήραν ένα ακόμα ακίνητο από την Ιστορική Ιερά Μονή Εσφιγμένου των 125 μοναχών. Ακίνητο που ανήκε εδώ και χρόνια στην αδελφότητα νόμιμα και το παρέδωσαν σε μια αδελφότητα 5 μοναχών που εν μία νυκτί και παράνομα βάσει Κ.Χ.Α.Ο. «βαπτίστηκαν» Ιερά Μονή Εσφιγμένου. Αλλά ενώ δεν υπάρχει κάποιο δικαστήριο που να δηλώνει αρμόδιο να ελέγξει την νομιμότητα αυτής της διοικητικής απόφασης, όλα τα δικαστήρια βάσει αυτής της διοικητικής απόφασης παραχωρούν περιουσιακά στοιχεία της Ιστορικής μας μονής στην νέα ψευδοεσφιγμένου. Τα συμπεράσματα δικά σας … και η πολιτεία όχι απλά τους αφήνει αλλά τους συνδράμει κιόλας με αστυνομική παρουσία.
Ενώ η δικαιοσύνη, θα έπρεπε να αναλώνεται στο να κυνηγάει όσους τόσα χρόνια έχουν κατακλέψει την Ελλάδα και την έφεραν ως εδώ. Όχι να υποστηρίζει το «νομιμοφανή» δίκαιο των ισχυρών εναντίον των αδυνάμων, δεν θα έπρεπε να είναι αυτός ο θεσμικός της ρόλος.
Το κονάκι αυτό το χρησιμοποιούσαν οι μοναχοί μας για την διανυκτέρευση τους πριν ή μετά από νοσηλείες, ή για την διανυκτέρευση τους όταν το ιερατικό τους έργο ήταν εκτός Μονής. Μην ξεχνάτε μιλάμε για μια αδελφότητα 125 μοναχών. Τόσα περιουσιακά που ανήθικα και νομιμοφανώς, μας έχει πάρει η ψευδοεσφιγμένου των 5 μοναχών, τι τα κάνει?
Μπορείτε να μας πάρετε ότι υλικό μας ανήκει … την πίστη μας όμως όχι. Πια τα ίδια μας τα περιουσιακά στοιχεία χρηματοδοτούν τον ανηλεή πόλεμο εναντίον μας. Αλλά πάντα στην ιστορία της εκκλησίας μας, οι προδότες της πίστης «έπαιρναν» την θέση που τους αξίζει … και ως πιο πλούσιοι … η θέση ήταν ίδια. Το Φανάρι ακούει…


Γραφείο Τύπου,
Ιεράς Μονής Εσφιγμένου


π. Θεόδωρος Ζήσης :

Ἡ Ἁγιοκοσμίτισσα Ἡγουμένη Εὐθυμία κατὰ τὴν μετακομιδὴ τμήματος τοῦ ἱεροῦ λειψάνου τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ ἀπὸ τὰ Τίρανα στὴν Μονὴ του στὸ Μέγα Δένδρο, τὸ 2007, καὶ ἐνῶ ὁ ἀρχιεπίσκοπος Ἀλβανίας Ἀναστάσιος, ἐπιφανὴς Οἰκουμενιστής, κρατοῦσε τὸ Ἅγιο λείψανο, στὴν προσφώνησή της εἶπε, γυναίκα αὐτή, τὰ ἑξῆς ἀνδρικώτατα, ἀπευθυνόμενη πρὸς τὸν Ἅγιο Κοσμᾶ:


«Και τώρα τί νὰ ποῦμε σὲ σένα  Ἅγιε Γέροντα, βλαστάρι τῆς Αἰτωλίας, καλλιέργημα τοῦ Ἄθωνα, ᾽Αστέρι τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ; Καλῶς ὅρισες στὴ Μονή σου, γιὰ νὰ ποιμάνεις μὲ τὴν ἐπιστασία τοῦ Ἱεροῦ Λειψάνου σου, μὲ τὸ ἅγιο παράδειγμά σου, μὲ τὶς διδαχές σου, μὲ τὶς προφητεῖες σου. Καλῶς ὅρισες στὴν ἑλληνικὴ γῆ. Ἔλα νὰ μᾶς διδάξεις ἄλλη μία φορὰ τὴν γνήσια Ὀρθόδοξη Πίστη μας σὰν τότε, Ἰσαπόστολε, καταδικάζοντας τὶς αἱρέσεις, ὅπως τότε. Ἔλα νὰ μᾶς πῆς πάλι τὴ διδαχὴ καὶ προφητεία σου "Τὸν πάπα νὰ τὸν καταριέστε, γιατὶ αὐτὸς θὰ εἶναι ὁ αἴτιος τοῦ χαλασμοῦ τοῦ τόπου". Νὰ μᾶς συγκεντρώσεις τὴν προσοχὴ σ᾽ αὐτὸ τὸ χαλασμό, γιὰ τὸν τόπο τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ σημαίνει καὶ στὸ χαλασμὸ τοῦ τόπου τοῦ Ἔθνους... Ν᾽ ἀνέβεις πάλι στὸ σκαμνί, τὸν ἄμβωνά σου, πού, ὅπως εἶπες, ἔχει τὴν ἐξουσία ἀπὸ τὸ Θεὸ νὰ διδάσκει Ἱερεῖς, Ἀρχιερεῖς, Πατριάρχες, λαϊκούς. Θὰ σὲ ἀκούσουν ἢ μήπως θελήσουν νὰ σὲ καθαιρέσουν;... Ἔλα νὰ ἐπιστήσεις τὴν προσοχή μας γιὰ τὶς βλέψεις του Σιωνισμοῦ, μὲ τὴν τολμηρὴ καὶ ἀκάθεκτη γλώσσα σου, ποὺ τὰ πλοκάμια του ἄδραξαν τὶς ἕδρες λειτουργίας τῶν λαῶν καὶ προωθοῦν τὰ σχέδια τους».

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Να μη διώξουμε ως δαιμονισμένοι τον Άγιο Δημήτριο από τη Θεσσαλονίκη [mp3 2014]

EKTAKTO - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΟ - ΚΟΝΑΚΙ ΤΗΣ Ι.ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=39&t=10153

EKTAKTO - ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ,
ΤΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΟ - ΚΟΝΑΚΙ ΤΗΣ Ι.ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 58
ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΕΝΑΝ ΜΟΝΑΧΟ ΚΑΙ 5 ΛΑΙΚΟΥΣ......ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ......