ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ

Άγιος Ησύχιος ο Πρεσβύτερος (Λόγος προς Θεόδουλον ) : 

Τυφλώνεται ο νους με τα εξής τρία πάθη: την φιλαργυρία, την κενοδοξία και την ηδονή. 
Η γνώση και η πίστη, που είναι σύντροφοι της ανθρώπινης φύσεως, από τίποτε άλλο δεν αδυνάτισαν παρά από τις τρεις αυτές κακίες. Ο θυμός και η οργή και οι πόλεμοι και οι φόνοι και όλος ο κατάλογος των λοιπών κακών εξ αιτίας των προηγουμένων αυτών παθών ισχυροποιήθηκαν πάρα πολύ μεταξύ των ανθρώπων.
 

H Oρεινή Γυναίκα

ΤΟΥ ΚΥΡ ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ

Αν γυρίσεις τον κόσμο, θα δεις πως δεν θα βρεις παρά σπάνια ευτυχισμένους ανθρώπους και εκείνους με λιγόχρονη και άστατη ευτυχία, πικραμένους όμως θα βρεις πολλούς σε κάθε σου πάτημα. Αδέρφια σου στην χαρά δεν θα βρεις πολλά, μα αδέρφια στην πίκρα θα βρεις πάρα πολλά. Αυτό φανερώνει πως τούτος ο κόσμος είναι ένας τόπος που έρχεται ο άνθρωπος για να δοκιμαστεί, όπως το χρυσάφι στην φωτιά. Αφήνω πως ευτυχία δεν είναι η καλοπέραση του κορμιού, κι αυτό φαίνεται τρανώτατα από το ότι οι καλοπερασμένοι και οι πλούσιοι δεν είναι ευτυχισμένοι, αλλά κάνουνε τον ευτυχισμένο και στο τέλος βαριούνται την ζωή τους. Η ευτυχία τους είναι μάλλον ρηχή και ψεύτικη, κι ολοένα ζητάνε να βρούνε την αληθινή ευτυχία, κ' επιχειρούνε κάθε τόσο ν' αλλάξουνε την ζωή τους. Η ευτυχία τους είναι μάλλον ρηχή και ψεύτικη, κι ολοένα ζητάνε να βρούνε την αληθινή ευτυχία, κ' επιχειρούνε κάθε τόσο ν' αλλάξουνε την ζωή τους. Μπορεί η ψυχή να είναι ευτυχισμένη και μέσα σε ένα κορμί δυστυχισμένο; Μπορεί να ισχύει αυτό το παράδοξο;


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΕΝ ΑΓΙΩ ΌΡΕΙ…«Πάλιν η Ηρωδιάς μαίνεται…!»

Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013

 Αθήνα, 29/07/2013

 Είπεν ο Κύριος: «…εί εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσι…!»
Τώρα διώκουν την Ι.Μ.Εσφιγμένου, αύριο ΕΛΛΗΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΕ, θα διώξουν και εσένα ήρθε η σειρά σου…! Θυμήσου…
Ξανά στο προσκήνιο η Ι.Μ.Εσφιγμένου του Αγίου Όρους, διώκεται για την πίστη της! Ο σύγχρονος διωγμός που άρχισε το 1972 και κορυφώθηκε το 2002, σε έναν εντελλόμενο άνισο αγώνα, όπου η νομιμοποίηση της παρανομίας και η δικαίωση του αδίκου έγινε αφορμή για να γνωρίσουμε τους Σύγχρονους Διοκλητιανούς και δη στο Προπύργιο της Ορθοδοξίας, το Άγιον Όρος. Όλα διαδραματίζονται στο Κονάκι ήτοι το αντιπροσωπείο στις Καρυές της Ι.Μ.Ε, όπως μας έχουν συνηθίσει και κατά το παρελθόν.

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Ι.Μ.Εσφιγμένου : ΕΚΤΑΚΤΟ: Ετοιμάζονται να πάρουν και το Μοναστήρι μετά το Κονάκι




Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013 


ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 36 ΑΝΤΡΕΣ ΤΩΝ ΕΚΑΜ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΟΠΚΕ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 80...
ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΟΥΝΙΜΑΚ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ!!!
ΟΣΟΙ ΑΔΕΡΦΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ.


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣΤΕ.

O ἀείμνηστος καθηγητὴς τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Παν. Ἀθηνῶν Κων. Μουρατίδης, παρατηρεῖ:

 «Ἡ ἀλλόκοτος καὶ  τερατώδης καὶ καταλυτική τῆς ὀρθοδόξου κανονικῆς τάξεως καὶ Ἱερᾶς Παραδόσεως    συμμετοχὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τὸ Παγκόσμιον Συνοθύλευμα τῶν Αἱρέσεων  συνιστᾶ τὴν μεγίστην παγίδα τοῦ Ἀντικειμένου ἐν τῇ ἱστορίᾳ τῆς στρατευομένης Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, πρὸς διάβρωσιν καὶ ἀποσύνθεσιν τοῦ ἀπολυτρωτικοῦ ἔργου τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας…  Αὐτὸ καθʼ ἑαυτὸ τὸ γεγονὸς τῆς συμμετοχῆς  τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας εἰς τὸ συνονθύλευμα τῶν αἱρέσεων τοῦ ΠΣΕ  προσκρούει  “a priori” καὶ ἐξʼ  ἀπόψεως ἀρχῆς εἰς τεράστια καὶ τοῦτʼ αὐτὸ ἀνυπέρβλητα  ἐμπόδια, προερχόμενα ἐξʼ αὐτῆς τῆς φύσεως καὶ τοῦ χαρακτῆρος τῆς Ἐκκλησίας, ὡς τῆς  μιᾶς, ἁγίας καθολικῆς καὶ ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας».

Ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος υπογράφει κατά των διωγμών της Μονής Εσφιγμένου.

Δευτέρα 29/7/13




Υπογράφω για να σταματήσει ΤΩΡΑ ο διωγμός των μοναχών της Γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους... και δηλώνω ότι δεν συμφωνώ και δεν συναινώ με τις κινήσεις του πατριάρχη Βαρθολομαίου κατά των μοναχών...

H Ορθόδοξος Εκκλησία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta (της Μίας Αγίας...)

Ο Παπισμός διεκδικώντας για τον εαυτό του μέχρι και σήμερα την εκκλησιολογική αποκλειστικότητα, υπεύθυνος και πρωτουργός της διαιρέσεως, δεν διέπραξε το σφάλμα να μετάσχει ως μέλος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και να μεταλλαγεί σε μία από τις πολλές «εκκλησίες». Φραστικά πάντως και υποκριτικά επαινεί την Οικουμενική Κίνηση, την οποία επευλογεί ως προεργασία για την μετά της Ρώμης του Πέτρου και του πάπα ενότητα. Ιδιαίτερα επιχαίρει και συγχαίρει για την συμμετοχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta, εκχωρήσασα το ιδικό της πεδίο, την ιδική της ταυτότητα, στην σχισματική και αιρετική Ρώμη, στη Ρώμη του filioque, του πρωτείου εξουσίας του πάπα, των αζύμων, του καθαρτηρίου πυρός, της κτιστής χάριτος και όλων των άλλων καινοτομιών και παρεκκλίσεων.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατριάρχη Τζιοβάνι Βέκκο τον νέον :

Μετά ταῦτα, ἐρωτοῦμεν Ὑμᾶς, Παναγιώτατε Δέσποτα: Πῶς χρησιμοποιεῖτε τόν ὅρο «ἀδελφές ἐκκλησίες», ὅταν αὐτός εἶναι ἁγιοπατερικῶς ἀμάρτυρος καί μάλιστα πανορθοδόξως ἔχει ἀπορριφθεῖ καί ἀκυρωθεῖ; Διατί κάνετε ἐπιλεκτική χρήση τῶν πανορθοδόξων ἀποφάσεων;

Πλέον συγκεκριμένως, ἐρωτοῦμεν εὐλόγως: Κατά τήν Θεοτίμητον Παναγιότητα Ὑμῶν, πόσες Ἐκκλησίες ὑπάρχουν; Μία ἤ πολλές; Ὁ Χριστός ἵδρυσε Μία ἤ πολλές ἐκκλησίες; Ὁ Χριστός δέν ἵδρυσε μόνο τήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία, ὅπως ὁμολογοῦμε ἅπαντες οἱ Ὀρθόδοξοι στό Σύμβολο τῆς Πίστεως Νικαίας-Κων/λεως; Ἀφοῦ, λοιπόν, συμφώνως πρός τούς Ὑμέτερους Λόγους ὑπάρχουν πολλές ἐκκλησίες καί ὅλοι οἱ αἱρετικοί ἀνήκουν στήν Ἐκκλησία, τότε ὑπάρχουν καί πολλοί Κύριοι, πολλές πίστεις, πολλά βαπτίσματα. Ὅμως, ὁ Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν Παῦλος, τό στόμα τοῦ Χριστοῦ, λέει ὅτι ὑπάρχει«εἷς Κύριος, μία πίστις, ἕν βάπτισμα». Στόν ὀρθόδοξο χῶρο κάνουμε λόγο γιά Ὀρθοδοξία (ὀρθή δόξα περί Θεοῦ) καί γιά αἵρεση, πλάνη (πλανεμένη, ἐσφαλμένη, διαστρεβλωμένη δόξα περί Θεοῦ). Ἀπό πότε, ὅμως, οἱ αἱρέσεις καί οἱ αἱρετικοί ἀποτελοῦν ἐκκλησίες;

Είχαμε κάποτε μια ωραία ελληνική γλώσσα

Κωνσταντίνος Χολέβας.
Τα ελληνικά ήταν και παραμένουν μία δύσκολη γλώσσα. Υπήρχε, όμως, στα παλαιότερα χρόνια μία ηθική υποχρέωση των πολιτικών, των δημοσιογράφων και των διαμορφωτών της κοινής γνώμης να μιλούν και να γράφουν σωστά ελληνικά. Για να δείχνουν τον σεβασμό τους προς την πανάρχαια γλώσσα μας και για να γίνονται παράδειγμα προς μίμησιν από τον λαό. Σήμερα δυστυχώς ακούμε και διαβάζουμε σοβαρά γλωσσικά ολισθήματα από –υποτίθεται- μορφωμένους ανθρώπους. Καταγράφω χαρακτηριστικά τα ακόλουθα:

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

π. Γεωρ. Μεταλληνός:

 «Ἀντὶ ἡ Ὀρθοδοξία νὰ ἐπηρεάζει σωτηριολογικὰ τὸν μὴ Ὀρθόδοξο κόσμο, ἐφθάσαμε στὴν ἀποδοχὴ στὴν πράξη τῆς “βαπτισματικῆς Θεολογίας”, τῆς ‘Θεολογίας τῶν “ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν” (πρβλ. συμφωνίας Balamand 1993), τῆς “κοινῆς διακονίας” τῆς “διευρυμένης Ἐκκλησίας” καὶ τοῦ “πολιτιστικοῦ πλουραλισμοῦ”, ὅπως ὀρθότατα ἔχει ἐπισημανθεῖ…Ὁ Οἰκουμενισμὸς σ’ ὅλες τὶς διαστάσεις καὶ ἐκδοχὲς του ἔχει ἀποβεῖ ἀληθινὴ βαβυλώνιος αἰχμαλωσία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ ὅλων των τοπικῶν ἡγεσιῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, μὲ ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις, ποὺ δέχονται ὅμως ἀφόρητη πίεση. Ἡ καύχηση καὶ ὁ αὐτοθαυμασμὸς τῶν οἰκουμενιστῶν μας γιὰ μιὰ δῆθεν νέα ἐποχή, ποὺ ἄνοιξε τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο μὲ τὶς πατριαρχικὲς ἐγκυκλίους τῶν ἐτῶν 1902, 1904, καὶ 1920, δὲν δικαιώνονται, διότι αὐτὸ ποὺ κατορθώθηκε εἶναι νὰ νομιμοποιήσουμε τὶς αἱρέσεις καὶ τὰ σχίσματα τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Προτεσταντισμοῦ».

Προϊον φωτομοντάζ οι φωτό που κυκλοφορούν σήμερα στο Internet

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ:

Γιατί περίμεναν την επόμενη ημέρα να δώσουν την φωτό στην δημοσιότητα και όχι από εχθές...με ψευδή στοιχεία (φωτομονταζ) προσπαθούν οι Κατσουλιέρηδες να ανακινήσουν το θέμα. Όποιος γνωρίζει ελάχιστα από photoshop καταλαβαίνει ότι οι φωτό ειναι προϊόντα φωτομοντάζ.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ  ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός έχει ως θεμέλιον τον άνθρωπον. Δια του ανθρώπου εξαντλείται το πρόγραμμα και ο σκοπός του ευρωπαϊκού πολιτισμού, το περιεχόμενον και τα μέσα του. Ο ουμανισμός είναι ο κύριος αρχιτέκτων του. Αυτός είναι εξ ολοκλήρου οικοδομημένος επί της σοφιστικής αρχής: πάντων χρημάτων, ορατών τε και αοράτων, μέτρον άνθρωπος, και δη ο Ευρωπαίος άνθρωπος. Αυτός είναι ο ύψιστος δημιουργός και δοτήρ αξιών. Αλήθεια είναι ό,τι αυτός θα ανακηρύξη ως αλήθειαν, το νόημα της ζωής είναι εκείνο το οποίον ούτος θα ανακηρύξη ως νόημά της, καλόν ή κακόν είναι εκείνα τα οποία αυτός θα ανακηρύξη ως τοιαύτα. Απλώς και ειλικρινώς ειπείν: Ο Ευρωπαίος άνθρωπος ανεκήρυξε τον εαυτόν του θεόν. Δεν παρετηρήσατε πόσον πολύ του αρέσει να συμπεριφέρεται ως Θεός και δια της επιστήμης και τεχνικής και δια της φιλοσοφίας και κουλτούρας και δια της θρησκείας και πολιτικής και δια της τέχνης και μόδας,--να συμπεριφέρεται ως Θεός πάση θυσία, έστω και με την Ιεράν Εξέτασιν και τον Παπισμόν, έστω και με πυρ και μάχαιραν, έστω και με τον τρωγλοδυτισμόν και την ανθρωποφαγίαν; Αυτός εδήλωσε δια της γλώσσης της ουμανιστικο-θετικιστικής επιστήμης του, ότι Θεός δεν υπάρχει. Και υπ΄ αυτής της λογικής καθοδηγούμενος, εξήγαγε θαρραλέως το εξής συμπέρασμα: --Αφού Θεός δεν υπάρχει, τότε εγώ είμαι ο θεός! 

Δεν είναι δυνατόν ο κηρύττων αίρεσιν επίσκοπος να επιτελή χρέη Ποιμένος, εφ΄ όσον ήδη είναι "λύκος".

Δεν θα πρέπει να αγνοηθή η θεμελιώδης εκκλησιολογική αρχή, ότι τα θεμέλια της ενότητος της Εκκλησίας δεν είναι διοικητικά/θεσμικά, αλλά ευχαριστιακά και χαρισματικά· δεν είναι δυνατόν ο κηρύττων αίρεσιν επίσκοπος, χαρακτηριζόμενος πλέον ως «ψευδοεπίσκοπος» και «ψευδοδιδάσκαλος» (IE Kανών  της  AB Αγίας Συνόδου), να αποτελή ούτε το κέντρον της Ευχαριστιακής Συνάξεως, ούτε να επιτελή χρέη Ποιμένος, εφ΄ όσον ήδη είναι «λύκος». Μόνον υπό τοιαύτας προϋποθέσεις ήτο δυνατόν ο Άγιος Κύριλος Αλεξανδρείας προ ακόμη της Γ΄ Αγίας Οικουμενικής Συνόδου, να προτρέπη το Ορθόδοξο Ποίμνιο της Κωνσταντινουπόλεως: «Ασπίλους και αμώμους εαυτούς τηρήσατε, μήτε κοινωνούντες τω μνημονευθέντι (Νεστορίω), μήτε μην ως διδασκάλω προσέχοντες, ει μένει λύκος αντί ποιμένος»

 (Αγίου Κυρίλλου Αλεξανδρείας, PG τ. 99 στλ. 1645D)

Αγίου Συμεών του νέου θεολόγου - Πώς να διώχνεις τους κακούς λογισμούς.

Κανένας αρχάριος στην πνευματική ζωή δεν μπορεί να διώξη τον κακό λο­γισμό, αν ίσως δεν τον διώξη ο Θεός. Δυνατές ψυχές μπορούν να πολεμήσουν και να διώξουν τούς κακούς λογισμούς, πλην κι αυτές όχι από λόγου τους, αλλά μαζί με τον Θεό τους πολεμούν και τούς διώχνουν.
Όταν σου έρχονται κακοί λογισμοί να επικαλήσαι ακατάπαυστα τον Κύριον Ιησούν, ήγουν να λες την ευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλόν», κι αυτοί θα φυγαδευθούν γιατί δεν υποφέρουν τη θέρμη πού ανά­βει στην καρδιά η προσευχή. Η θέρμη αυτή είναι φωτιά που τους καίει, καθώς λέγει και ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος. Με το όνομα του Ιησού χτύπα και λάβωνε τους εχθρούς. Επειδή και ο Θεός ημών είναι φωτιά που αφανίζει την κακία.